Gezzginn
Tıkla

26 Ağustos 2008 Salı

"Gezzginn" sonunda "İstannbull"'a Geri Döndü:)

Evet bir süredir tatildeydik ve İstanbul'da değildik, sonunda tatil bitti ve yine İstannbull'dayız. Dün akşam geldik, üstümüzde gezip tozmanın tatlı yorgunluğu.. Çok kısa sürede gezdiğimiz yerleri duyunca neden yorgun olduğumu anlayacaksınız. Anlatacak o kadar çok yer, paylaşacak o kadar anı ve fotoğraf var ki hangi birinden başlasam bilemiyorum. Ama tatilde İstanbul'da olmadığımıza göre anlatacağım yerler de İstanbul'da değil. Halbuki blogumu sadece İstanbul'da gezdiğim yerler ve katıldığım etkinlikler için kullanıyordum. Bu sefer ne mi yapacağım? Farklı bir fikrim var. Gezerken ve fotoğraf çekerken, gördüğüm yerlere hayran kaldım. Paylaşmak için sabırsızlanırken İstanbul dışındaki yerleri İstannbull'da anlatmanın pek de uygun olmayacağını düşünüyordum. Fakat öylesine heyecanlıydım ki bu seferlik bir istisna olsun diye düşündüm. Sonra bu da bana mantıksız geldi. Fotoğraflara baktım. O kadar çok yer gezmiştik ki bunları burada paylaşırsam blog İstannbull blogu olmaktan çıkardı. Eskiden de İstanbul dışındaki gezdiğim yerleri bu yüzden yayınlamıyordum. Ama biriken fotoğrafları görünce tüm bunları kendime saklamamın bencillik olacağını düşündüm. "Neden yeni bir blog açmıyorum ki?" dedim sonra.. Şimdi içimdeki gezdiğim gördüğüm şeyleri paylaşma heyecanının yanına yeni blog açmanın verdiği heyecan da eklendi. Yeni blog İstannbull'a kardeş olacak:) Bu yüzden bir bağlantılarının olmasını istedim. Bu yüzden de yeni blogun adını "Gezzginn" koymaya karar verdim:) Bu tatilde nereleri gezdiğimi şimdilik söylemeyeceğim. Sadece gezdiğimiz yerlerden birinde çektiğim, hoşuma giden bir günbatımı fotoğrafını koyuyorum.. İstanbul dışında gezdiğim her yeri bundan sonra Gezzginn'de sizlerle paylaşacağım. Bu blogda da İstanbul gezilerimi yazmaya devam edeceğim. Görüşürüz:)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper bir fikir bu yeni blog. Adresini ver de biz de bakalım :)Hoşgeldin tekrar...

ayseyyide dedi ki...

teşekkür ederim:) Hoşbulduk:) daha düzenlemedim ama malzemelerim hazır:) çok yakında yazıcam yeni bloga:) adresi: gezzginn.blogspot.com

beenmaya dedi ki...

öncelikle hoş geldin gezgin :)) sonrada hadi acele et de bakalım okuyalım :))

Seyyah dedi ki...

amma da uzatmışsın Ayşe yaa... hadi bir an önce başla, ben özellikle bir yeri merakla bekliyorum, şimdi sen söylememişken ben söylesem olmaz :))

ayseyyide dedi ki...

tamam başlıyorum:) aa nereyi merak ettiniz çok merak ettim:)) fotoğraftan anlaşılmadığını sanıyorum.. yoksa anlaşılıyor mu:))

ilham perisi dedi ki...

Hoşgeldin Ayşee..Epeydir yoktun..
Hayırlı Ramazanlar dilemeye geldim ..Görüşmek üzere...

ayseyyide dedi ki...

hoşbuldukk:) sana da hayırlı ramazanlar.. biraz daha fazla vakit ayırabilsem bloglrma..:)) görüşmek üzere..