Gezzginn
Tıkla

4 Ağustos 2008 Pazartesi

Kadıköy Sokaklarında Sanat..

İnternette dolaşırken buldum bu haberi. Çok hoş bir fikir. Oldum olası sokakta sanat olayından çok etkilenmişimdir. İstiklal Caddesi'ndeki müzisyenlerden ve kuklacılardan mesela..Çok uzun zaman olmadı Kadıköy'e gideli fakat bu tür bir etkinliğe rastlamadım.. Umarım siz rastlarsınız..

"Kadıköy Belediyesi yaz ayı boyunca sanat etkinliklerini sokağa taşıyor. Etkinlik boyunca ücretsiz sanat gösterileri gerçekleştirilecek..
Kadıköy Belediyesi yaz ayı boyunca sanat etkinliklerini sokağa taşıyor. 19 Temmuz - 31 Ağustos tarihleri arasında Kadıköy’ün çeşitli noktalarında “Mavi Nokta Doya Doya Sanat” adıyla oluşturulacak mavi halkalı alanlarda ücretsiz müzik, kukla, karikatür ve resim olmak üzere çeşitli sanat gösterileri gerçekleştirilecek.
Sanatseverlere sıcak yaz gecelerinde keyifli esintiler yaşatmak amacıyla bu yıl ilk kez kapsamlı aktivitelerin yapılacağı etkinliklerde Kadıköy’ün değişik noktaları müzikle dolacak. İstanbul Devlet Opera ve Balesi sanatçısı Zafer Erdaş’a piyanoyla eşlik edecek Süleyman Alnıtemiz dinletisinin yanı sıra Grup Çekirdek ve Teneke Trampet konseri (gerçekten teneke mi acaba?) ve Tomurcuk Çocuk Tiyatrosu'nun kukla gösterisiyle canlanacak sokaklar yaz ayı boyunca sanatseverlerle buluşacak..."
Kulağa hoş geliyor.. Bence bi uğramalı..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bak iyi oldu bunu öğrendiğim. Ben 3 senelik İstanbul' lu olduğum için ancak öğreniyorum. Senin İstanbul rehberin çok işime yarayacak :)

ayseyyide dedi ki...

teşekkürler işinize yarayacağına sevindim:)