Gezzginn
Tıkla

13 Eylül 2007 Perşembe

@istanbul.com :)

 

Artık İstanbul'un kendi mail adresi var. Oley!! Google ve istanbul.com'un ortaklaşa kurduğu bu mail adresleri çok güzel. Çünkü hem çok geniş kapasiteli hem de adiniz@istanbul.com şeklinde. Üstelik dünyada ilk kez bir şehrin adıyla e-mail hizmeti veriliyormuş. Ben de hemen aldım bir tane. Henüz yeni kurulduğu için sadece adımdan oluşan bir adres bulabildim:) [seyyide@istanbul.com] Siz de elinizi çabuk tutun. Belki siz de istediğiniz e-mail adresini alabilirsiniz. Hem de @istanbul.com farkıyla:):)
Posted by Picasa

2 yorum:

Yolcu dedi ki...

Site doğal olmuş.Biliyormusun istanbula hiç gitmedim.Çok merak ediyorum oraları.Nerde istanbul fotoğrafı görsem.Bakıyorum uzun uzun ama.Benim için oraya gidecek zaman yok desem kimse inanmaz.Neyse uzatmayalım.Güsel bi blog.

ayseyyide dedi ki...

Teşekkür ederim. İstanbul'a hiç gelmemiş olman çok kötü ama umarım bi gün sen de gelirsin:) Ben bikaç gün ayrı kalınca bile özlüyorum...