Gezzginn
Tıkla

9 Eylül 2007 Pazar

Cowparade - İstanbul'u inekler sardı!!

Cowparade


Cowparade İstanbul'da bugüne kadar gerçekleşen en büyük halka açık sanat etkinliği. Çeşitli markaların, sanatçıların ve ünlülerin alıp değişik tasarımlar uyguladığı bu inekler 1 Ağustos'tan 31 Ekim'e kadar sergilenecek. Cevahir, Akmerkez, Kanyon, Metro City, Meydan, Nautilus vb. alışveriş merkezlerinde olduğu gibi Nişantaşı, Taksim, Sultanahmet, Bebek gibi işlek yerlerde de bu inekleri görmek mümkün.
Cowparade İstanbul'dan önce 1998'den itibaren Zürih, Şikago, New York, Houston, Kansas, Las Vegas, Londra, Sidney, Atlanta, Auckland, Dublin, Tokyo, Cape Town, Johannesburg, Manchester, Prag, Stockholm, Buenos Aires, Harrisburg, Barselona, Bratislava, Bükreş, Cenevre, Floransa, Monako, Moskova, Sao Paolo, Varşova, Paris, Edinburgh, Atina, Lisbon, Budapeşte, Norveç, Boston, Denver ve Curitiba şehirlerinde düzenlenmiş. Şimdi de İstanbul'da.
Ben de bu sergilerin olduğu yerleri gezdim. Hepsinin olmasa da çoğunun fotoğraflarını çektim. Sizlerle paylaşmak istedim. Üstteki resime tıklayarak çektiğim tüm ineklerin büyük boy fotoğraflarını görebilirsiniz. Aşağıdaki de ineklerin slayt gösterisi:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

cok guzel olmuss ellerinize saglık.. daha cok ınek beklıyoruz cunku ınekler heryerı sarmıss:):)

ayseyyide dedi ki...

Teşekkür ederim :) İsteğiniz üzerine albüme 43 tane daha inek eklenmiştirr :):)

Bir Anne dedi ki...

Merhaba Seyyide'cigim. Dolayli degil, direk olarak tanisiyoruz aslinda. Senin bebekliginden:))) Canim, blogun cok guzel olmus. Tebrikler. Ineklere bayildim:) Istanbul Ataturk havaalaninda da var bir tane, sanatcisini bekliyor, henuz hic bir sekle burunememis zavalli:)

ayseyyide dedi ki...

Evet annem sizin blogunuza bakarken ben de sizin blogunuzu öğrenmiş oldum. teşekkür ederim:) bu ineklerin olmadığı yer yok:) Havaalanındakini de ben mi boyasam:):)