Gezzginn
Tıkla

18 Şubat 2008 Pazartesi

İstannbull'da kar var!!

Bugün çok güzel bir gün! Dün de öyleydi, dünden önceki gün de:) Çünkü kar yağıyor, her taraf bembeyaz. Bu manzarayı çok özlemişim. Geçen sene İstanbul'a bir kaç kar tanesi düşmüştü sadece... Bu durumda yaklaşık iki yıldır kara hasrettik. Ama kar bizi daha fazla bekletmedi ve sonunda kendisini İstanbul'un üzerine bıraktı. Biz de onu çok iyi karşıladık. Sokaklarda yalnız bırakmadık. Hep onu seyrettik. Zaman zaman yanına gidip onu sevgiyle kucakladık. Ayrıca kar sebebiyle ailemizin tarihinde belki de ilk denebilecek bir olay yaşandı. Daha önce kar yağdığında biz yine de ne yapar eder bir yerlere giderdik. Bir keresinde arabamızı karlardan çıkaramayınca yürüyerek yakın denemeyecek bir yere sinemaya gitmiştik mesela. Fakat bu haftasonu ilk kez, belki de karın özlemiyle hiç bir yere gitmedik. Sadece karlarla haşır neşir olduk diyebilirim:)
Cumartesi öğlen saatlerinde kar fırtınası çıktığı anda fotoğraf makinesini kaptım ve hemen fotoğraf çekmeye başladım. Gerçekten çok hızlı yağıyordu... Bu fotoğraf da bizim pencereden gözüken bir manzara. Karşıdaki ev bile net gözükmüyor.
Yine bizim pencereden gözüken karla kaplı bir yol. Buraya yolu açmak için bir kaç kez geldiler ama her seferinde kısa süre sonra yine bembeyaz oldu.
Sitemizdeki zavallı bisikletler. Onlarda kara teslim... İçlerinden biri benim ama hangisi olduğunu malesef anlayamadım:)
Bu da benim karlardaki izim. Üşümesin diye ona da eldiven verdim.

Ve işte bu da küçük kirpi kafa! Aslında geleneğimi bozmayıp kardan adam yapmak istedim ama karlar toz gibi yağdığı için birbirine yapışmıyor. Kartopu bile düzgün olmuyor, hemen dağılıyor. Ben de bir kartopu yapıp pencerelerden, arabalardan sarkan buzları tepesine sapladım. Böylece sevimli bir kirpi kafam oldu. Şimdi pencerenin önünde etrafı serediyor. Size de karları iyice seyretmenizi tavsiye ederim. Çünkü bir daha ne zaman yağacağı hiç belli olmaz. Elimize geçen bu fırsatı iyi değerlendirelim:)

Hiç yorum yok: